^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

07 July 2011

Home » , , , » *Satu Hari Lagi.....*

*Satu Hari Lagi.....*

 teringin sangat nak pi sini.....


harap2 penganjuran kali ni aku dapat nak pi sana, n boleh bawa my lil Aisha, n boleh snap2 kat sana,,,,,


bestnyer, tiap tahu penganjuran Floria Putrajaya aku cuma dapat tengok gambar dari kawan2 yang pergi jerk..... tapi diri ini cuma tinggal harapan nak jejak ke festival ni.....


"papa, ujung minggu ni kita pi Putrajaya nak....., tengok bunga ros..... boleh ambik gambar banyak2"


"JOM" (bestnyer kalau hubby jawab macam tu kan.....) wink! wink!

Tema kali ini adalah.....

Ros Untuk Selamanya

Justifikasi tema ini diberi berdasarkan simboliknya bunga ros yang dikaitkan dengan elemen cinta dan kasih sayang sesama manusia, alam sekitar dan tuhan yang berkekalan untuk selamanya.


Mengapa ros?


Dengan pemilihan tema dan bunga ini, FLORIA Putrajaya 2011 akan dipenuhi dengan kehangatan, keharuman dan keindahan bunga ros yang berwarna-warni dan mempersonakan. Selanjutnya:

- Mempunyai kepelbagaian jenis dan warna, melebihi 100 spesies yang boleh didapati di Asia Tenggara dan lebih 300 spesies di seluruh dunia.
- Mempunyai nilai komersil yang tinggi dan amat sesuai digunakan dalam reka bentuk landskap, bunga gubahan dan hadiah kepada yang tersayang.
- Mudah untuk ditanam dan dibiakkan bagi keperluan hiasan landskap dan taman.
- Koleksi dan pelbagai spesies Ros dapat diperkenalkan kepada pengunjung.
- Buat julung kalinya, Putrajaya FLORIA akan mempamerkan gubahan ros di setiap taman


Festival Bunga &
Taman Putrajaya 2011


Tarikh: 9 - 17 Julai 2011

Tempat: Pesisiran Tasik, Presint 2, Putrajaya

Tema: Ros Untuk Selamanya

Waktu Buka:
9 pagi-10 malam (Isnin-Khamis)
9 pagi-12 tengah malam (Jumaat-Ahad)


 jom ramai2 pi, kut2 lah terjumpa kengkawan kat sana kan, leh gather2 kita snap2..... hehe

k, sekian


********** bit.ly/iLPtS8 ********** http://bit.ly/iAUmnM **********

7 comments

July 7, 2011 at 9:02 PM

best jugak tu..jap..jap..tengok shdule suami dulu...huhu

July 8, 2011 at 9:30 AM

wooo..bestnye..

July 8, 2011 at 1:37 PM

nk g ari ape? opss ork KL leh g putrajaya ke kang x leh masuk KL semula hehe

nk ajak lan lah

July 8, 2011 at 4:13 PM

@ Adyshariz : jom meriahkan floria putrajaya... jom

July 8, 2011 at 4:14 PM

@ Nens Collection : jom datang kl.. eh putrajaya

July 11, 2011 at 4:58 PM

ada masa lg tue masz..

July 12, 2011 at 3:39 PM

weekend ni dtg lah lg..hihihi

Post a Comment