^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22 July 2011

Home » , , , » *Hasil Klik'an Si Cilik*

*Hasil Klik'an Si Cilik*

 papa borek, anak rintik

pernah dengar x peribahasa tu, tentu pernah kan..... cuma ditukar istilah 'bapa' kepada 'papa', coz aku nak merujuk kepada my lil Aisha yang dah mula menunjukkan bakat2 papa nya dalam mengambil gambar.....

pantang aku pegang h/p, kompem dia nak..... samada nak tengok video mickey mouse club house atau nak ambik gambar..... tapi aku tengok dia lebih suka ambik h/p aku n memulakan aktiviti snap sana klik sini.....

nak tengok hasil klik'an (huhu kalau DSUD Rais Yatim tengok perkataan ni, mesti dia geleng kepala) my lil Aisha.....
jom


 kat luar umah pon jadik..... senyap2 jerk dia ambik h/p aku atas meja n kuar umah wat aktiviti dia.....


 hah, ni pon dia ambik tau..... apa motif pon aku x tau.....


 ops!!!!!! salah setting lor..... ada jari di situ..... huhu


 nampak x my lil Aisha snap gambar apa..... dakwat pen yang aku campakan ke luar coz cover pen tu dah patah dikerjakan.....


 erm..... agak2 Aisha nak ambik gambar pokok bunga kat luar pagar tu kut..... tapi nampak rumput jerk..... huhu


 haish!, sliper aku pon dia nak snap gak..... alorrrrrr


 oho..... kaki milik si photo-g


 bob si span seluar petak yang dah terbelah dua pon di snapnya.....




last but not least.....
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

 my lil Aisha si photo-g yang suka tersengih nampak gigi.....
ops!! rambut baru lepas potong versi senget2, tapi dah ratakan dah lepas ambil gambar nie..... hehe

 k, sekian

********** bit.ly/iLPtS8 ********** http://bit.ly/iAUmnM **********

2 comments

July 22, 2011 at 3:42 PM

mesti besar nanti aisha nak jd photografer..tue yg dia belajar try2 snap dr skrg..

July 22, 2011 at 3:55 PM

@ myfara FLK :

betul tu aunty mai, nanti Aisha leh snap2 pic aunty mai posing2 kan.....

Post a Comment