^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

5.8.14

Home » , , , » keputusan online status penempatan murid tahun 1 tahun 2015

keputusan online status penempatan murid tahun 1 tahun 2015


assalamualaikum,

Alhamdulillah, permohonan kami untuk tempatkan Aisha ke Tahun 1 di sekolah yang di pilih untuk tahun 2015 berjaya.....
sekarang ni tinggal nak buat pengesahan  je lagi.....
tempoh pengesahan perlu dilakukan dari 1 hingga 30 Ogos 2014.....



yang atas ni, aku buat semakan online.....
pi ke website http://apps.moe.gov.my/esppsel/ pehtu klik SEMAKAN STATUS PERMOHONAN
cuma masukkan no KP anak kita, dan dah dapat dah jawapan kat situ.....
mudah je kan.....

sekarang ni kena cari masa untuk pi sekolah untuk buat pengesahan.....
sebelum 30 Ogos 2014..... moga dipermudah urusan kami..... aamiinn.....

k, sekian

4 comments

August 5, 2014 at 8:11 AM

Alhamdulillah dpt tempat yg dipilih. Sekarang semuanya dah dipermudahkan. Kakak dah tak ada lagi anak kecik lagi.

August 5, 2014 at 11:17 AM

alhamdulillah dpt tmpt yg nak..

slmt hari raya kak =)

August 5, 2014 at 5:13 PM

masa eB check rituh belum lagi... tq inform ye :)

August 6, 2014 at 9:31 AM

kejap je rs aisha da nk msk sekolah...

Post a Comment