^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

30.4.14

Home » » alhamdulillah, baby BOY oh baby BOY

alhamdulillah, baby BOY oh baby BOY


assalamualaikum, 

huih... busy benau la maszmadi ni kan,kejap timbul kejap tenggelam..... huhu, ni pon mujur bos tengah meeting, kalu x..... x boleh nak mencelah menaip entry..... kihkihkih, sori bos, lepas ni saya sambung balik keje yerk..... lotih keje mengira-ngira neih..... kengkawan yang keje sealiran mesti tau camne lotihnya kan.....



ha, nak berkongsi kegembiraan ni.....
dikhabarkan dalam bulan April ni, tiga (3) orang sahabat aku telah selamat melahirkan cahaya mata mereka dan kesemuanya adalah lelaki.....
Alhamdulillah



baby BOY pertama
milik sahabat yang dok meja sebelah aku ni, YAM.....
lahir pada 23 April 2014 di Johor Bahru, Johor
anak kedua beliau, anak 1st pompuan, alhamdulillah, sepasang dah anak beliau.....

geramnya aku tengok baby ni, rasa nak gomol2, nak gigit2 jerk..... nak pi melawat, tapi jauh, kena tunggu aku balik kampung atau dia balik KL la baru boleh melawat baby nie.....



baby BOY kedua
milik sahabat seUiTM dulu, LEHA a.k.a CHE ARE
lahir pada 25 April 2014 di Muar, Johor
ni anak keempat..... anak2 sebelum ni semuanya hero.....
x per, dia kata, lepas ni cuba lagi sampai dapat baby girl.....
cayork! Leha, cayork!



baby BOY ketiga
milik kawan aku masa kat UiTM jugak, NANA
lahir pada 29 April 2014 (semalam) di Selayang, Selangor
anak kedua, yang 1st pompuan, kira dia pon sepasang dah macam Yam kawan opis aku atas tu.....

wah, seronoknya aku dengar kawan2 aku dah bertambah baby..... aku ni masih menunggu rezeki dari Allah untuk memiliki zuriat yang kedua..... moga Allah permudahkanlah urusan aku untuk memiliki zuriat kedua dalam waktu terdekat ni..... aamiinn.....

dah, nak sambung wat keje semula

k, sekian

3 comments

April 30, 2014 at 8:31 PM

alhmadulillah..boleg geng main bola kang

May 2, 2014 at 9:04 AM

inshaaAllah ..pas ni giliran masz pulak ...

May 9, 2014 at 5:10 PM

tahniah3!!
welcome to the world sayang...

Post a Comment