^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

15 January 2014

Home » , » *terasa kekok bila nak sampul buku*

*terasa kekok bila nak sampul buku*


assalamualaikum,
 


 ha..... gambar tangan seketul aku tepek untuk entry kali ni..... hihi
bukan apa sangat pon.....

nak bagitau yang dah bertahun2 tinggal alam persekolahan kan, so bila anak dah sekolah ni, nak menyampul buku pon aku ambik masa yang lama untuk siapkan.....
semua ada 8 buah buku, aku ambik masa dari mula berita kat TV9, sampai habis rancangan Masterchef Selebriti Allstar kat Astro..... berapa jam ekk..... 2 jam wooo nak sampul 8 buah buku.....

buku yang 1st aku sampul, tu rasanya aku tampal, buka, tampal, buka, tampal, buka ntah berapa kali lah pelekat tu sebab serba x kena aku rasa..... tapi bila dah masuk buku ke 3, dah dapat tune..... baru aku rasa ok..... haha

baru buku tadika, memang semua buku baru, tahun depan dapat buku teks sekolah yang dah ke berapa hand tu..... hah, lagi haru kut aku nak sampul..... harap2 dapat buku yang elok2 sikit lah taun depan..... hihi

k, sekian

7 comments

January 15, 2014 at 8:26 AM

tiap2 kali sekolah dibuka..itu lah keje akak..balut buku teks dan buku latihan anak2..

salam persahabtan dari akak

January 15, 2014 at 9:45 AM

hehhe
singgah pagi

January 15, 2014 at 10:01 AM

hehehe tingat memori zzaman sekolah. wajib sampul buku teks. kalu x nnt cikgu denda

January 15, 2014 at 11:01 AM

thun in belum lagi
thun depan definitely kena sampul meyampul ni
haihhh

January 15, 2014 at 4:03 PM

Fuhhhh... takut tengok gambar balut buku. Buku Anis ajer makan minggu nak siap kan. sekolah agama sebundle, sekolah kebangsaan lagi, nak fitam jer rasa.

January 15, 2014 at 4:43 PM

saya beli yg sampul segera tu je. penat kalau nak balut, makan hari. org ada baby mmg nak kena cepat je buat kerja. x bole nak concentrate kt situ je. hehehe

January 16, 2014 at 12:38 AM

alamak... nanti is pulak.... anak2 cepat je membesar, tengok2 nanti dah nak hantaq pi sekolah (^___^)

Post a Comment