^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

10 January 2014

Home » , , » *lawatan ke Mother, Baby & Kids Expo 2014*

*lawatan ke Mother, Baby & Kids Expo 2014*


assalamualaikum,

erm, ni 1st time ever ni aku terjah sini.....
Mother, Baby & Kids Expo 2014
sedang berlangsung di Hall 4, PWTC start 10 - 12 Jan 2014

kalau lah x der kawan yang mengajak ke sini, memang lah aku x sampai sini..... bukan apa, susah parking n kesesakan manusia adalah dua perkara yang my dear Hubby akan pikir untuk ke satu2 lokasi..... so, dah kawan mengajak ni, aku ambil kesempatan lah follow dorang..... dapat cuci2 mata n aku berjaya menahan diri dari mengeluarkan kertas2 dari dompet aku..... haha

jom usha apa yang ada kat sana.....





























ha, x der caption setiap gambar x per kan.....
yang penting kawan2 aku gembira dengan hasil kutipan dorang kat expo ni.....
hihi
terima kasih wahai kawan2 ku, especially yang sudi heret aku sekali, yang sudi drive kreta, yang sudi blanje makan..... len kali ada expo yang best2 jangan lupa ajak yerk..... haha

k, sekian

4 comments

January 10, 2014 at 3:58 PM

masyaAllah sure rambang mata nih.....tapi tu la parking masalah kan. nasib baik jauh...

January 10, 2014 at 8:02 PM

huggies dry saiz m berapa ek harga? thanks =)

January 11, 2014 at 7:36 AM

Ada tak produk utk berpantang/lps bersalin jual kat situ? Part org rmai dan parking tu memang selalu jd masalah... Haih

January 12, 2014 at 6:05 PM

ya Allah... is xleh pi tempat2 yang berkaitan budak2 ni...

satg juling, asa cam nak angkut semua (^___^) kekeke

Post a Comment