^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

5.7.13

Home » , , , , » *my dear Hubby ~ pembaca doa meraikan pengantin lagi*

*my dear Hubby ~ pembaca doa meraikan pengantin lagi*


as salam,

kejadian malam 22 Jun 2013 yang lepas.....

my dear hubby sekali lagi dijemput untuk mengetuai bacaan doa sempena majlis menyambut menantu rakan sekerja..... sebelum ni Hubby dah baca doa kat majlis kahwin kawan opis, walau bukan satu bahagian kan..... kali ini khidmat Hubby dicurahkan untuk majlis menyambut menantu kawan opis Hubby (kawan opis adalah mak pengantin).....

tahniah Kak Sani dah dapat menantu..... moga mereka berbahagian hingga ke akhir hayat yer kak.....

 
 

gambar secara kolektif ye kengkawan..... sebab pic x berapa clear..... ntah camera yang x cukup mgp atau aku yang memang x pandai nak snap..... aku pon x tau..... huhu, tak nak ngaku kekurangan diri..... ngeh3

majlis di buat di Restoran Al-Rawsha..... oho, apa tugas no 129 dalam gambo tu yerk..... itu adalah no bertuah yang semua tetamu dapat..... dan Alhamdulillah aku salah sorang yang bertuah itu..... hadiah adalah wall deco gambar bunga 2 keping..... x gantung lagi sebab anak dara dah cop nak letak kat bilik dia..... bilik kecik tapi nak letak sume bende..... so, biar je lah dulu..... hehe


k, sekian

5 comments

July 5, 2013 at 8:48 AM

alhamdullilah

July 5, 2013 at 9:11 AM

siap ade lucky draw yeak masz...best tu...jarang org buat...mesti tetamu excited tgu nombor naik kan heheheeh...

July 5, 2013 at 9:22 AM

bagusnya..siap ada wat lucky draw gitu. tahniah kak sani di atas kehadiran menantu baru!

July 5, 2013 at 1:34 PM

bgs2...tumpang meng'amin'kn... ;-)

July 5, 2013 at 3:11 PM

wahhh.. siap ade cabutan bertuah.. bestnye~

Post a Comment