^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22.7.13

Home » , , » *alhamdulillah, jom cari ilmu*

*alhamdulillah, jom cari ilmu*


as salam,


alhamdulillah, selamat sampai di KL tengah malam tadi dari JB.....
urusan untuk rumah di JB dan bakal penyewa pon dah setel, tinggal tunggu duit deposit je lagi sebelum dorang masuk sepenuhnya awal bulan depan.....

 cerita penuh rumah nanti aku cerita lain kali ye.....
x der mood nak berceloteh panjang2 bulan ramadhan ni.....
lagipon tengah mencari mood beraya ni, x datang lagi.....
huhu




 untuk hari ini.....
jom berdoa.....


Bismillahirahmanirrahim


amin

k, sekian

 

7 comments

July 22, 2013 at 8:18 AM

alhamdullilah dapat ilmu pagi nie

July 22, 2013 at 8:22 AM

JB di mana tu Mas? Jgn-jgn dekat dgn rumah kakak:)

Selamt berpuasa di hari ke 13 dari kakak

July 22, 2013 at 9:17 AM

rileks masz...lieya pun tak sampai lagi mood raye...lagi seminggu n iklan raye dah penoh tv baru rase kot heheheeheh

July 22, 2013 at 9:22 AM

sabo sabo...mood raya akn menjelma x lama lg ;-)

July 22, 2013 at 10:56 AM

alhamdulillah

July 22, 2013 at 11:10 AM

amin

August 1, 2013 at 1:38 PM

alhamdulillah at least satu perkara dah selesai kan kak..

Post a Comment