^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

19.7.13

Home » , , , , » *doa hari ini*

*doa hari ini*



as salam,


salam jumaat kengkawan.....
hari ni dah masuk hari ke-10 kita berpuasa kan..... Alhamdulillah, moga ibadah yang dilakukan di terima-Nya.....
Amin.....
 
doa untuk hari ini.....
 
 
Bismillahirrahmanirrahim
 
 amin
 
 
selain berdoa.....
jangan lupa solat.....
 

terutamanya solat Jumaat hari ni ye kengkawan jejaka hemsem semua.....


k, sekian


pssst : petang ni inshaa Allah nak gerak balik Johor..... moga selamat n urusan kami di sana dipermudahkan..... Amin..... 
hurm, my dear Hubby dah pesan awal2 untuk sedia makanan untuk perjalanan kami nanti, sebab dia kalu ke mana2 memang jarang sekali singgah di mana2 RnR untuk rehat / makan kecuali untuk isi minyak atau buang air..... maka berbuka dalam kereta la jawabnya kami nanti..... hihi


5 comments

July 19, 2013 at 8:25 AM

amin

July 19, 2013 at 9:03 AM

alahai sonoknye nak balik johor...hati2 dlm perjalanan...

hepy weekend dear!~

July 19, 2013 at 11:51 AM

semoga perjalanan dipermudah dan selamat pergi dan balik.. amin~

best tu bukak pose dlm kete..:)

July 19, 2013 at 1:44 PM

semoga selamat sampai,,,,
saya balik Melaka esok selepas kerja,,, belum balik lagi nak berbuka dengan family.. tak sabar jugak ni.

July 19, 2013 at 2:49 PM

aminnn

tu la kejap je da 10 hari...

Post a Comment