^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

21 September 2010

Home » , » *Salam Kembali*

*Salam Kembali*

salam kengkawan,
uih!! lm tol rs x keudara nie..... maklumla raya 3 ops!! 4 negeri..... hehe, tamak tol aku ni kan..... abis nak wat camner, dah memang kewajipan utk kami sekeluarga beraya 4 buah negeri sejak aku dok KL ni kan.....
so, 1st raya taun nia kami beraya di kampung hubby di Terengganu, alhamdulillah sume nampak sihat kecuali Tok'ki yang dah x boleh berjalan..... then, raya ke-3 kami bertolak balik ke kampung aku di Johor, sempat beraya 2 buah umah jer (umah asz-kawan keje aku masa kat johor dulu, n umah kak long aku) haha 1 ari, 1 umah..... kawan2 aku yg lain x berkesempatan nak pi coz ada yg dah keje, ader yg x dpt contact..... raya ke-7 lak, kami balik ke umah mertua aku kat Pahang, ha! kat sini pon kami beraya 2 buah umah gak, tu pon dah mlm..... haha, maap la yerk makcik sebelah umah, kami kcau memalam ari, tu pon seb baik mak mertua yg beriya ajak beraya, kalu x, hehehe, paham paham la.....
last skali ari ke 9, kami beraya kat KL lak..... haha, ekceli x sempat beraya lagik kat KL nie, coz keje..... hehe, insyaallah ujung mggu nie kalu sempat la yerk..... ingat ari ahad lpas nak jugak la beraya kat umah ex-officemate aku kat Shah Alam, tapi dia da kuar pi kenduri kawin laks..... xper lylie, insyallah kalu ader ms aku pi raya umah ko yerk, tapi ntah biler..... hehe
sebelum akhir kata, nak wish kat adik2 yg mbik peksa UPSR ari nie terutama Nurshuhada Atikah (anak sedara aku), semoga berjaya seperti yang diangan2kan..... insyallah akan ada adiah kalu dpt keputusan yang sangat2 bagus..... k
k, sekian

11 comments

September 21, 2010 at 8:59 AM

aik mana gambo raya..? alorr..

September 21, 2010 at 9:24 AM

umangaih..4 negeri..dh la ujung ke ujung,..senang cite bila raya je ko pusing satu mesia la yek..ekkekek:p

slmt hari raya:)

September 21, 2010 at 9:50 AM

laa....citer punya citer mana gamba2 nya...huhu

mmg beraya sakan ye mas...byk tmpat pegi beraya...

September 21, 2010 at 12:16 PM

heheh.. raya sakan ye..

September 21, 2010 at 4:45 PM

@ alynnz;

gambo raye? hehe, x smpat upload lagik arr, kat dlm camera baru hubby..... huhu

September 21, 2010 at 4:46 PM

@ suziey;

haha, tu la pasal, tapi sume belah pantai timur jerk..... seb baik ader teselit KL, kalu x, x smpai la kat area barat.... hehe

selamat ari raya jugak suziey

September 21, 2010 at 4:47 PM

@ fieza;

hehe, ari ni crite jerk dulu, gambo x smpat nak upload la

sowie erk

September 21, 2010 at 4:47 PM

@ chugie;

sakan tol aku raya taun nie n tiap2 taun mmg cam tu.. hehe

September 21, 2010 at 4:50 PM

akak...ti dtg la umah k.....tp kuih raye da abis...ti saye tapau mee mamak...kukuikui....

September 22, 2010 at 12:06 AM

thanks kak masz sbb sudi braya rumah asz.... :)rezki aisya juga dpt duit raya.... :)

September 22, 2010 at 9:59 AM

wahh..bergambo ngan kamera baru sure pic cantik2..pic raya alin x sebnyk taun lepas coz skrg danish xberapa nk bergambo..skrg stail danish bergambo suke sgt wat muka kerut2 kening cam konfius..haha

Post a Comment