^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

07 September 2010

Home » » *cara wat ketupat nasi*

*cara wat ketupat nasi*


salam petang,


dah nak raya nie....


kalu belah selatan (i orang johor erk), biasenyer nak raya x kira la raya puasa @ raya aji..... ketupat nasi musti kena ada..... kalu x der, macam x raye jerk.... huhu, so sesape yang x tau nak wat ketupat nasi...... leh tgok gambar kat bawah nie..... atau leh gak tengok kat sini.....

kalu x paham jugak..... blaja la ngan mak ayah kita yang tau yerk..... hehe rugi kalu x tau wat etupat nie..... alhamdulillah, aku dr kecik mmg wajib blaja n sampai skrg aku msih lagi bleh buat wlopon kat KL ni sume bleh beli jerk..... hehe

k, sekian



3 comments

September 7, 2010 at 3:31 PM

mas...fieza suka ketupat pulut...sedapp...ketupat nasi jrg nk jamah...buleh mkn semulut dua je...

September 7, 2010 at 4:50 PM

Selamat Hari Raya Aidilfitri...

September 8, 2010 at 7:43 AM

saya pun suka ketupat nasi, but fav still ketupat palas! adui.. mana nak carik ni?

Post a Comment