^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

28 September 2010

Home » » *Open house lagi*

*Open house lagi*


hari ini, jam ini, di tempat ini.....

KPKK (kementerian penerangan, komunikasi dan kebudayaan) mengadakan majlis hari raya bagi kementerian di opis aku (kraftangan malaysia).....

dijemput semua datang memeriahkan suasana.....

~

oleh kerana ada function sebegitu di opis aku..... maka, opis aku pon jadik jem dek kerana kereta n bas yang parking di area opis aku..... belapis lapis lagik..... kalu DBKL ada hak nak saman, kaya dah mereka.....

~

so, aku yang membawak kereta ari ni (tetiba hubby terajin nak bawak kereta laks ari nie) kena lah tunggu sume kreta tetamu yang datang beransur surut..... baru lah aku leh membalikkan diri ini ke rumah petang ini..... ntah pukul brapa aku pon x tau.....harap2 tidak lah terlalu lewat untuk aku mbik my lil princess aisha dari umi pengasuh petang nie.....

~

tetiba rasa windu laks kat aisha.....

***my sweet lil princess, be a good girl***






8 comments

September 28, 2010 at 4:53 PM

bolatnya mata aisha...nmpk matang sket! ^_^.. makan2 free mmg best! ^_^

September 28, 2010 at 4:54 PM

ati nih slalu merindui kan?.... ;p

September 28, 2010 at 5:01 PM

aisha nmpk comel sgt mas...!

September 28, 2010 at 5:52 PM

mamalieyna

hah!! matang? hehe
jom makan!!!!!

September 28, 2010 at 5:53 PM

mamaaerish@eb

betul tu... tetiba jer kan..

September 28, 2010 at 5:53 PM

fieza79

thanx, anak dara n bujang fieza pon cumel jerk dlm gambar.. hehe

September 28, 2010 at 8:01 PM

haha..kenyang kan kak..alynn dok bwh sempat tapau lagikk tuk hubby..hikhik..

September 28, 2010 at 8:01 PM

haha..kenyang kan kak..alynn dok bwh sempat tapau lagikk tuk hubby..hikhik..

Post a Comment