^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

27 September 2010

Home » » *Godeh punye godeh, ini yang jumpa*

*Godeh punye godeh, ini yang jumpa*

hah, sume orang dah abis crite pasal raya kan, aku baru nak mula..... hm, x tau la bru nak mule ke @ dah nak abis..... hehe, sebenonye aku nak kongsi gambar yang hubby snap sepanjang kami bercuti raya di 3 buah negeri (t'ganu, johor, pahang)..... macam yang aku crite dlm n3 yang lepas2, x der pon gambar raya yang sebenar2 raya bagi kami..... x caya, layan piccas kat bawah yerk.....



pic kat atas ni la pic yang hubby mbik, test camera baru ngan pelbagai scene.....
**ekceli byk lagi gambar bendealah kat atas tu ngan pelbagai genre tp mlas lak nak upload**





ha, ni pic raya yang memang di atur oleh kami sekeluarga, famly belah hubby..... jangan tertipu lak yerk, ekceli ni gambar ms malam raya ke-7, disebabkan raya 1st xder gambar kami, so ini je la yang boleh dijadikkan gambar raya kami..... tu pon famly my BIL x pkai baju raya coz diorg dah nak blik t'ganu mlm tu n x bwk baju raya
**tu pon anak sedara aku yang pompuan dok kat tgh tu x leh dok diam, asik ler nak turun dr Ayah Su dia**




hah, yang atas tu pic my lil princess Aisha, aku yang beria2 suoh hubby mbik, ingat hubby mbik gambar banyak2 coz nak msuk contest 'Baby Berbaju Raya'..... tapi aku tgok dlm camera, cume ni je la pic yang ada..... huhu, sedey nyer
**yang bawah tu adalah pic sebelum pose, kami mbik kat KL, tu pon aku yang beria nak mbik coz nak wat kad raya maya, huhu**
~


hm, aku nak try godeh2 lagi camera @ lappy hubby, kut2 la ader pic lain..... hehe

~


aku rs, cam ader, ms kami pi pantai batu hitam (kut la namanye) kat kuantan time raya tur.....


**********

k, sekian

3 comments

September 28, 2010 at 12:54 PM

ehh ni sape yg blogger tegar ni...huhu patot la non ado gambo...
kamera jenis ape tu..cantek je gamba2 tu..DSLR ke??

September 28, 2010 at 4:21 PM

hehe

hm, ha'ah.... slr..
tu yang x brapo nak ado gambar orang tu...
hehe

September 28, 2010 at 8:04 PM

haa..ada pun pic raya..alin dh karang post..dah edit sket pic raya..tiba time nak insert pic bertaun2 tak masuk2 gak..at last alin guna jew yg xedit..

tp xpublish2 gak post tuu..adoaii..dahnk abis raya nie..

Post a Comment