^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

30 September 2010

Home » , » *Pantai Batu Hitam, Kuantan*

*Pantai Batu Hitam, Kuantan*

cerita sempena raya lagi.....

raya ke-7 kami balik beraya ke kuantan laks..... gerak dari johor lebih kurang jam 11.00 pagi, tggu aisha bangun tido n bagi makan siap2 kat anak dara sorang tu..... biasenyer perjalanan dari johor (kota tinggi) ke pahang (kuantan) kami akan singgah beraya ke umah abg d (x-officemate aku di johor) di mersing n kak zana (x-officemate hubby di pahang) di pekan, tapi disebabkan kami takut lmbat sampai, so kami xder la beraya ke umah mereka..... kurang dah duit raya aisha kat ctu..... huhu

so, kami smpai kat kuantan, lbih kurang jam 4 petang..... siap kami mengangkut segala bagai barang keperluan ke bilik, tetiba abang ipar aku mengeluarkan idea yang agak bernas untuk aku terima..... "kita pi pantai nak petang nie", alamak..... aku n hubby + aisha yang masih kepenatan ni hanya mengiyakan aje la..... lg pon aku dah lama gak x pi pantai lpas pi PD awal taun.....

n lepas asar, kami pon bersiap2 untuk berangkat ke pantai..... pantai pilihan adalah Pantai Batu Hitam, Kuantan..... betul la kut namanyer..... hehe, kami pergi berlapan ngan 1 kereta, huh..... bayangkan 8 orang naik 1 kereta..... apa jadik... hihi, kami berjaya lakukan..... 5 dewasa, 3 kanak-kanak..... kami kat sana pon x lama sangat la coz smpai pon dah dekat pukul 6, n dah nak masuk maghrib baru kami bertolak balik.....

nak tau kejadian di sana..... layanzz piccas


sayup2 abang ipar aku dok atas pasir, penunggu luggage..... hehe



hubby, aisha n aku..... di pantai itu.....


sepupu aisha, ainul, lokman n mak mereka.....



mereka mereka yang mandi manda di laut itu..... time ni aku tukang mbik gambar dr tepi je la coz x bwak baju spare..... huhu sedey.....




dah nak maghrib, jom balik umah!!!!!..... gambar koleksi barangan aisha hasil ketikan tangan aku..... wat ilang boring sambil jadik penunggu luggage.....
huhu

k, sekian





6 comments

September 30, 2010 at 2:03 PM

salam
cheqna perah pegi pantai ni tapi takla mandi manda
berhenti rehat sebelum g umah kanak2 tun fatimah
nway salam ziarah n kenal =)

September 30, 2010 at 2:14 PM

woww...beraya smpai ke pantai kamu2 sume...best jgk kan..

aii jd penunggu luggage je ke...tk turun berendam sekali ke?? ekekek

September 30, 2010 at 2:14 PM

bestnye ke pantai.. ombak kuat ye time tu? nampak bergelora skit..

September 30, 2010 at 5:09 PM

cheqna;

salam kenal, hehe kalu pi pantai x mandi x per jajni kaki kn air.. hehe

September 30, 2010 at 5:09 PM

fieza79;

hmmm x leh nak turun air la, x bwak baju spare.. huhu

September 30, 2010 at 5:10 PM

chugie;

ha, kuat jugak coz cam nak ujan petang tu...

Post a Comment