^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

17 July 2014

Home » , , » Taska Temanku, Menara PJD - apa kaitan dengan aku.....

Taska Temanku, Menara PJD - apa kaitan dengan aku.....


assalamualaikum, 

 erm, buka2 FB, terbaca pasal berita Luahan Hati Ibu Bayi Dianiaya Taska Temanku, Menara PJD



ape kena mengena dengan aku..... eh, tak!!!!! aku bukan owner taska tu, aku bukan pekerja kat situ..... anak aku pon xder antar kat situ..... tapi aku pernah hantar my lil princess Aisha kat situ.....

terkejut kejap aku. sebab masa aku hantar Aisha kat situ. Alhamdulillah, semuanya ok, masa tu Aisha umur 3 tahun..... tapi sekarang macam teruk jerk..... owner masih sama iaitu Encik Husin.....

dah macam2 cerita pasal kejadian di taska keluar kat media sosial..... tapi tetap ada jugak kes2 yang x diingini..... yang ni pulak jadi kat taska tempat Aisha pernah duduk selama setahun sebelum tukar ke taska sekarang..... isk3..... takut pulak.....

nak baca berita penuh pasal kejadian ini..... KLIK SINI
nak baca pengalaman Aisha kat taska ni..... KLIK SINI

harap2 ada lah kesedaran pemilik taska dan juga pengasuh2 yang kerja cari pendapatan halal kat taska untuk jaga seeloknya anak2 manusia nieh..... jaga dengan penuh kasih sayang, insyaa Allah, Allah pon akan sayang kat kita juga.....

k, sekian


5 comments

July 17, 2014 at 2:44 PM

seram sejuk sy bc luahan hati si ibu tu... kalu sy kt tmpt dia x tau la cm ne

July 17, 2014 at 3:08 PM

leiya ade bace cite ni masz semalam kat fb org dok share..takut kan.... same laa mcm kat putrajaya ni byk gak kes budak mati di tangan pengasuh...adoiiii.... camne nak bagi dayyan adik nie...eh? heheeheheh

July 17, 2014 at 4:05 PM

xbaik kn buat mcmtu...sedih bila tengok pihak taska berbuat sesuka hati kt anak kita..

July 17, 2014 at 4:53 PM

kesian anak2 kita teraniaya ...diorg bukannye tahu pepe pun ... kejam betul la

July 18, 2014 at 2:50 PM

maybe bukan salah owner.
tp salah org y bekerja tu x amanah

Post a Comment