^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

13.3.14

Home » *nak letak tajuk apa pon x tau, huhu*

*nak letak tajuk apa pon x tau, huhu*


assalamualaikum,


erm lama x coret2 kat sini..... last adalah ujung bulan lepas..... aku xder ke mana2 pon..... ada jerk kat sini..... cuma 2 minggu ni sibuk ngan promosi yang berlangsung kat opis aku ni..... so x sempat nak update blog..... ada kelapangan, cuma baca blog kengkawan jerk, komen pon tidak, sori ye kengkawan.....

di tambah pulak dengan keadaan jerebu yang makin teruk aku rasa..... menambah ketidakadaan mood untuk update blog..... dah macam kat musim sejuk dah, tapi cuaca panas..... huhu..... moga turunlah hujan dalam 1 2 hari ni.....

dan sekarang ni kan tengah sibuk dengan MH370 kan..... walau aku x terlibat secara langsung dengan kehilangan pesawat tu, tapi tetap rasa bercelaru dalam fikiran ni memikirkan kemana menghilangnya pesawat tu kan..... apa2 pon, berbalik kepada yang satu "kun fayakun", jika ia menghendaki jadi, maka jadilah.....

last but not least
"Ya Allah, sesungguhnya engkau maha berkuasa, kami memohon jika MH370 masih di langit turunkanlah, jika di bumi keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah pencarian kami, hanya kepadamu kami memohon pertolongan. Amiin yarabbal al-amin"

k, sekian

3 comments

March 13, 2014 at 2:08 PM

amin

March 13, 2014 at 2:20 PM

sempena HKK kan?

aminnnn

March 13, 2014 at 3:42 PM

amin

Post a Comment