^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

25.3.14

Home » , » short holiday to port dickson

short holiday to port dickson


assalamualaikum, 



alhamdulillah, selesai hasrat nak cuti2 malaysia tahun ni..... erm, nak bercerita pasal cuti ujung minggu lepas kami ke PD sekeluarga, termasuk keluarga Johor..... tapi tunggu masa yang betul2 lapang sebab nak kena setelkan kerja dulu kat opis nieh..... kalu kerja dah setel, boleh lah mengarang dengan senang hati.....

alahai, cuti 2H1M je pon..... tapi dah lama x mengomel panjang2 kat sini..... so kena cari masa yang sesuai untuk mengarang ayat..... hihi

sebelum tu, meh jamu mata dengan pic tuan tanah masa kat sana ritu ekk.....



v


v


v


v


v


v


v


v


v


v




macam comel jer
macam cantik jer

hikhikhik
gatalll

k, sekian


#tragediMH370
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ‎, takziah diucapkan kepada mereka yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam pesawat MH370 itu, semoga roh mereka dicucuri rahmat, Al-Fatihah


4 comments

March 25, 2014 at 8:45 AM

enjoy your holiday

March 25, 2014 at 9:02 AM

Kena tunggu cerita selanjutnya ni..

March 26, 2014 at 4:56 PM

heheheh.. comel~

March 27, 2014 at 6:22 PM

Happy holiday...

Post a Comment