^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

15 January 2016

Home » , , » post entry mempengaruhi pengunjung blog

post entry mempengaruhi pengunjung blog

Assalamualaikum, 


erm lama x cerita pasal Nuffnang.....
last cerita bulan Nov 2014.....
huhu


bukan apa, x tau nak cerita apa. aku bukan aktif sangat dengan Nuffnang nieh, join sekadar suka-suka, nak di jemput ke event Nuffnang, menang tak lah kan..... haha

blog dah x berapa nak aktif, maka pengunjung pon dah berkurang..... pernah paling tinggi aku dapat visitor pada Julai 2014 dalam 8 ratus visitor sehari..... alhamdulillah..... tahun tu memang aku aktif sangat menaip entry, share cerita2 biasa je bagi aku.....

tapi latest aku cek kat statistik Nuffnang adalah macam kat bawah nieh.....
v
 

tengok, dah tinggal 3 ke 4 ratus jer sehari.....

agaknya posting entry mempengaruhi betul bilangan pengunjung ke blog kita ni kan..... ye lah, blog x popular kan..... ada entry baru ada pengunjung kan..... kalau kau dah famous amous, x der entry, kompom orang tertunggu2 entry yang akan keluar..... taip 1 perenggan pon dah beribu komen..... hihi

apa-apa pon, aku berterima kasih pada kengkawan yang datang jenguk ke blog aku ni..... baru nak mulakan mood berblogging semula, moga ia makin menyinar dan bersinar..... selalu baca je blog kengkawan..... tapi x tinggalkan komen pon, sebab malas nak sign-in..... hehe

harap2 ada jalan penyelesaian untuk aku transfer gambar dari HP ke PC untuk menyinarkan mood aku menaip entry lepas ni..... aamiin.....


k, sekian


pssst : UV x banyak pon, Nuffnang tetap bagi RM kat aku walau x banyak..... alhamdulillah..... dah pon cashout last year, semalam dah dapat cheque..... ;)

2 comments

January 15, 2016 at 8:47 AM

betul tue

January 15, 2016 at 9:39 AM

go for blogging!!!

:)

Post a Comment