^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

07 January 2016

Home » » AKPK Gateway

AKPK Gateway

Assalamualaikum, 


entry aku sebelum ni pasal AKPK banyak juga dapat komen pertanyaan yang x dapat aku nak jawab. sebabnya aku x pernah berurusan dengan agensi AKPK setakat ni..... aku buat entry tu hanya nak share komen-komen dan pandangan terdahulu dari orang ramai yang mungkin dah pernah berurusan dengan AKPK ini atau mungkin hanya pandangan peribadi semata2, tanpa merujuk kepada agensi terbabit.....

aku sarankan kengkawan baca sekali komen2 yang kengkawna lain komen dalam entry tu..... sebab ada yang share pengalaman dorang sendiri berurusan dengan AKPK.....
aku nak share lebih2 x boleh, sebab aku x der pengalaman sendiri.....

cumanya, kat sini, aku nak share lagi satu bende pasal AKPK ni

iaitu

dorang dah ada sediakan platform untuk kemudahan kita yang berhasrat untuk menggunakan perkhidmatan dorang dengan mendaftar secara online sahaja.....

mudah

ringkas

cepat

platform tu dipanggil sebagai AKPK Gateway

v

v

v

v

v

http://www.akpk.org.my/my/laman-utama/gateway
klik gambar di atas untuk terus ke AKPK Gateway




kat bawah ni aku share sikit panduan macamana nak daftar.....


LANGKAH 1



LANGKAH 2


LANGKAH 3


LANGKAH 4



erm aku akses guna Mozilla Firefox pun boleh.....

so, yang berhasrat nak berurusan dengan AKPK boleh lah mendaftar
atau nak bertanya boleh hubungi hotline AKPK
1800-88-2575


untuk makluman,
aku buat entry ni hanya untuk share maklumat, aku bukan pekerja di AKPK, aku x pernah berurusan dengan AKPK tapi atas dasar nak share maklumat.....
dengan adanya entry sebelum ni, aku pon dapat manfaat info juga dari kengkawan yang share pengalaman dorang dalam komen2 yang diberikan.....
alhamdulillah, terima kasih pada kengkawan ye.....

k, sekian

1 comment

January 7, 2016 at 9:33 AM

wow

Post a Comment