^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

24 December 2009

Home » , , , » * 1st BIRTHDAY AISHA *

* 1st BIRTHDAY AISHA *

Hmm smlm (23 Disember 2009) adalah 1st birthday anak aku Dizaaisha Umairah...


 
walaupun x der saper2 kat umah (cm aku ngan hubby jerk) kami smbut gak b'day anak aku yg pertama, hehe, first time smbut hari jadi anak....



 
Sbnonyer ni la kek impian yg aku plan nak bli utk Aisha tp x dpt arr.....coz kek nie aku tgk 4 bln lpas kat kdai lain, so x smpt nak pi kdai tu nak bli,,, hm, aku suke tul kek nie coz aku suka ngan Garfield.... hehehe tp aku akan cb dptkan gak kek nie lain kali... Insyaallah



 
Hm,,, yg ptg kami swonok sgt coz Aisha mcm xcited jerk nak tiup lilin tu... tp muncung papa aisha yg tlbih
 pnjng nak tiup gak.... aku x der time nie coz kn jd photographer..


 
Ha,, ni mama ngan papa Aisha yg ptong kek... Aisha cm pgang pisau jerk... cian Aisha smpai nak tjatuh dr pgkuan aku, tp nak mbik gmbo pnyer psal, aku pgang dia kuat2, hehe mklumla,,,, cmra klik sndri..... hehe



  
 Ni la kek 1st bday Aisha,,,, x dpt garfield's kek pun x per arr kan, jnji dpr ptong kek ari tur.... aku yg plih kek ni tau, papa cm tlong bayo jerk.... Ha, Aisha plak tlong korek krim tp kek tu pas2 trus nak msuk dlm mulut...mcm lapo sgt jerk.



.  
Hm... kami wat mjlis nie simple2 jerk... hehe jnji wat kan utk ingat hari lahir Aisha setahun yg lalu... Aku rs mcm bru smlm jerk aku deliver Aisha kat Hospital Sultan Ismail, Johor Bahru.... rupe2nye dah setahun belalu yerk....

So cayang mama Aisha, smoga jd anak yg baik tau, smoga comel n chat slalu, nnti dah beso Aisha jg mama ngan papa tau.... kami cayang Aisha... mmmuah!!!!

Hm,,, smoga taun2 akan dtg kami akn smakin bhgia n trus bhgia... Ameen

5 comments

December 24, 2009 at 3:34 PM

Auntie alin sing a birthday song to aisha k..

Slmt hari jadi..slmt hr jadi..
slmt hr jadi to aisha..slmt hari jadi..

clip clap clip clap jer aisha da beso.
So, aisha bleh r mintak adik kt mama yerk..haha
Semoga aisha jd anak yg cemerlang, gemilang dn trbilang..aminn

December 25, 2009 at 11:29 AM

complete family..mama + papa + aisha..
ingatn lebey penting dr segalanya..
ish xsabo plak nk tunggu danish sethn..

December 28, 2009 at 11:21 AM

thanks aisya....aunty pn dpt mkn kek tu tau...so celebrate la aper pn selalu ek....bley mnk kek free lg....

December 28, 2009 at 1:19 PM

thanks aunty alynnz 4 da song... hm, aunty lylie skrg mkn arr puas2 yerk.. nnti 2 bln dah x leh mkn dah....cian kat aunty... hehe

July 23, 2010 at 2:33 PM

sudah 1 tahun aisha..bila nak tambah sorang lagi...selamat hari lahir...

Post a Comment