^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

30.12.09

Home » , » *Aksi Limau*

*Aksi Limau*

Ms prgm Jualan Kraf SDSI 2009 ari tu, ader org smpt la mbik gmbo aksi2 limau yg aku leh kongsi ngan korg.
Hm, limau atas meja brsama bos program sdsi, c.fazil.
Wah!!! aksi bran si limau dok atas jari.... 1 jari jerk laks tur... kuikui (hasil kraftangan ND).
Huiii! kali nie limau beraksi di atas tpak tgan, dah gyat ckit kut dok atas jari lm2... hehe (hasil kraftgn photographer yg sm).
Hm, time keje ari sab2 aku bwk arr anak aku Aisha skali, biar dia knal ngan kraf2 SDSI kat malaysia yg ader.... smbil2 rhat kat dlm blik urusetia ari tur ader la mcm2 aktvt yg kami wat... hihihi tglak beso Aisha tgk ssuatu kat dpan dia... (ms nie x der aksi limau dah...)
Aku pun tgk skali arr, aper yg dia glak sgt tur... (time nie pun x der limau gak). Ha!!!..... nak tau aper yg kami tgk smpai Aisha tglak beso.....jeng! jeng! jeng!!!
ooo.. rupe2nyer Aisha swonok tgk si ND braksi ngan limau... isk isk isk, bru ku tahu, pndai gak ND nie rupenyer wat aksi2 cam ahli sarkas... ader potensi jd ahli nie... huihui
k la, sekian jerk aksi limau pd kali nie...hehe