^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

20 February 2018

Home » Alhamdulillah, kembali bekerja setelah bercuti dari tahun lepas

Alhamdulillah, kembali bekerja setelah bercuti dari tahun lepas



Assalamualaikum,


Alhamdulillah, terima kasih ya Allah atas kurniaan yang tak terhingga ini.....
erm lama cuti dari tahun lepas..... eh, ayat tu macam lama sangat je kan..... hehe, lama lah juga dari November 2017 sampailah Februari 2018, hari ni baru memunculkan diri..... setelah cuti bersalin aku tamat.....

ye, selama 3 bulan menghilangkan diri kerana menikmati anugerah Allah yang tidak terhingga..... seronoknya merasa menjadi ibu lagi sekali.....  tetiap hari mengadap dan melihat perkembangan baby..... jaga baby baru ni, teringat semula saat2 menjaga kakak Aisha 9 tahun yang lepas..... rasa kekok pun ye masa memula tu..... tapi tak apa, apa yang dilalui adalah pengajaran dan pengalaman yang tiada nilai dan amat berharga.....


Imej yang berkaitan
this is not my baby

nak buat karangan panjang, tapi nanti lah dulu, hari ini hari pertama kembali berkerja dan hari pertama di tempat kerja baharu..... masih mencari rentak dan mood untuk menaip.....

ada masa nanti kita karang ayat lagi ye.....

k, sekian

1 comment

February 20, 2018 at 10:25 PM

selamat bertugas :D

Post a Comment