^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

20 November 2017

Home » , , , , , , , » Minggu Akhir Persekolahan Sesi 2017 Dan Minggu Akhir Bekerja 2017

Minggu Akhir Persekolahan Sesi 2017 Dan Minggu Akhir Bekerja 2017


Assalamualaikum,


Hasil carian imej untuk 38 weeks pregnant
http://www.yourbabylibrary.com
Alhamdulillah, hari ni dah 38 minggu 4 hari usia kandungan..... tapi masih lagi bekerja..... pergi balik kerja masih lagi naik motor macam biasa..... hihu..... kalau terhentak masa naik motor tu redha je lah..... doa banyak2 moga tiada apa yang tidak diingini berlaku..... mertua selalu call Hubby mintak hati2..... in shaa Allah, kami sentiasa hati2..... doa nabi Yunus pun kerap dah aku baca sekarang ni.....

Next week dah start cuti sekolah..... maka aku pon ikut bercuti..... terus guna yang cuti 90 hari kerajaan peruntukan..... maklum cuti rehat tahunan dah tinggal sikit..... cuti rehat tu kita simpan untuk tahun depan ye..... rasanya tak dapat nak masukkan dalam GCR tahun ni sebab sikit sangat..... aku kan tahun ni banyak appoiment kat klinik ngan hospital, tu yang guna banyak cuti..... tapi tak per, tahun depan kita cuba simpan cuti ye..... moga baby tak banyak masalah..... in shaa Allah.....



Hasil carian imej untuk barang sekolah
http://pepatungmaya.blogspot.my
Start cuti sekolah minggu depan, plan nak beli siap2 barang2 sekolah princess Aisha untuk tahun depan..... dah darjah 4 dah anak Mama ni kan..... banyak juga yang kena beli baru sebab rasanya banyak barang beliau yang tak berganti sejah beliau darjah 1 lagi terutama baju..... Mama tengok cantik lagi kan, so tak de la beli baru..... tapi untuk tahun depan memang kena beli lain sebab dah singkat sampai lutut dah..... pagi tadi pun ngadu, lengan baju dah pendek..... ok sayang, hujung minggu ni kita shopping barang sekolah yer..... tapi Mama nak duduk je kat kedai tu, Aisha ngan Papa yang pilih..... boleh kan..... hihi

Buku teks sekolah rendah dah dapat minggu lepas..... Aisha macam biasa, dapat buku teks, semangat dia baca, lepas satu buku, satu buku dia baca..... setakat ni dia bagitau kat aku, dia suka matapelajaran Sejarah..... humang aihhhh, itulah matapelajaran yang Mama paling tak minat masa sekolah dulu sebab banyak fakta nak kena ingat..... huhu..... tak apa lah, moga anak Mama semakin tekun belajar tahun depan ye..... tahun ni dah lepas, kita redha je lah apa keputusan yang dah dapat tu ye..... 

Ok, dah settle beli barang sekolah, nak balik kampung, itu pon kalau baby tak keluar lagi la..... hihi..... bajet nak lahirkan baby kat kampung aku, macam my princess Aisha 9 tahun lepas..... harap2 dipermudahkan.....  tapi hari Isnin tu ada check up baby kat Klinik Kesihatan..... harap2 semuanya ok2 sahaja..... dah bagitau ngan Hubby, kalau boleh lepas check up tu nak terus balik kampung, tapi Hubby kerja hari tu..... harap2 diperkenanlah cadangan aku tu..... hehe.....

Dah lah, tak nak bebel banyak2..... tunggu lah nanti ada masa aku share lagi..... sekarang ni pon rasanya dah jarang update blog kan..... oh ya, sekarang ni aku guna PC jiran sebelah..... sebab PC aku ada kerosakkan yang memang tak boleh nak switch on dah..... maka menumpang lah kita.....

Dan, aku nak bagtau, jiran yang aku guna PC dia ni sedang berseronok bercuti 3 bulan di kampung..... Alhamdulillah, beliau dah selamat melahirkan baby pertengahan bulan Oktober lepas..... sdah sebulan lebih dah..... TAHNIAH buat beliau..... nanti aku pulak join beliau cuti 3 bulan..... hihi

Moga semuanya dipermudahkan untuk kita yang sama2 menantikan kelahiran baby ye..... Aamiin.....

K, sekian