^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

17 August 2017

Home » Alhamdulillah

Alhamdulillah


assalamualaikum,

humang aihhh, last update 19.10.2016.....
lagi dua bulan, genap setahun aku tak update blog.....
haha

ada yang rindu kat aku ke.....
kihkihkih

hurm, last week ada try nak update blog, tapi macam problem je nak menaip kat compose box nieh.....
so aku kecewa dan batalkan hasrat nak menaip.....
sampai la hari ni, di petang hari sambil menunggu mydear Hubby yang belum sampai office dari job ambil kereta office kat bengkel, maka aku kumpul kekuatan untuk buat post.....
Alhamdulillah, boleh pula hari ni menaip.....

ok, lah cukup dulu setakat ni, nanti esok lusa aku taip lagi ye.....
masih lagi mengumpul kekuatan untuk bercerita semula dengan cerita-cerita yang positif.....
in shaa Allah.....

Hasil carian imej untuk emoticon


semoga kita ceria-ceria saja ya.....
buat kawan-kawan especially jiran sebelah aku yang rajin melewati blog aku ni..... terima kasih aku ucapkan..... 

pssst : wahai jiran, sila update juga blog awak tu ye.....
hihi

sekian.....