^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

17 September 2009

Home » * Salam Aidilfitri *

* Salam Aidilfitri *


Assalamualaikum wat sume rakyat Malaysia khasnya wat kwn2 yg knal aku ngan hubby aku s.ada kat sek. tadika, sek. rendah, sek. men., sek. teknik, uitm, @ kwn2 yg skrg keje kat bahagian usahawan kraftangan malaysia. Hmm lg 2 ari kita akan smbut ari raye lpas 1 bln kite sume pose...
So, kat cni aku nak wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN wat bos ngan kwn2 aku kat bah. usahawan (en. mis, en. zahir, a.fazil, a.mie, a.syardi, a.wan, a.azrul, k.yam, laily, anom, mar, tim, apis, lala, alin, nd, faris, k.fiza n zila) x lupe gak kat kwn2 jiran sblh (en. mie, ina, fida, aizan, syabil, man, k.par, k.raudzah, a.mie n a.ali) hm, aku ingat gak kwn rapat aku ms kat uitm dulu, lm dah dah x kontek doirn (nana, tini, noma, teany n aida) aku windu kat korg sume......
Hm smoga hari raya nie akan mmbri kberkatan kpd kita sume n jgn lupe dlm bergumbira, igt2 lah ALLAH sntiasa bersama kita x kire dimn kita berada, so, jgn lp bringat slalu. k
Yg blik kg tu berhati2 arr, ingat org yg tersayang...
Salam maaf zahir batin dari ~ Masz ~ Madi ~ Aisha ~