^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

25 December 2012

Home » , , » *receive sample from Libresse*

*receive sample from Libresse*


as salam, 
 ~meri krismas bagi kengkawan yang sambut~


hari rabu last week, macam biasa aku akan bukak post box coz nak tengok samada bil elektrik dah sampai ke belum, lain2 bil suma dah selamat aku settle bayar, tinggal bil letrik jerk x smapai2 lagik, risau plak aku, jangan sampai bulan depan n ada tertulis tunggakkan plak..... huhu x syiok lah kan.....

tengok2 dalam post box ada kotak..... eh, kotak ape plak nieh..... tengok ada mana aku..... bukan nama orang lain..... then perati kotak bebetul..... owh dari Libresse rupanya.....


 
packaging yang sangat ceria, siap ada love lagik tu.....


 isi dalam yang jugak ceria


oho, aku bukan pengguna tuala wanita jenama Libresse ni, tu yang aku request sample, boleh try kan..... dalam tu ada survey form untuk di jawab lepas kita try produk dorang..... ok ok

so, alhamdulillah, yang di request dah sampai, hurm ambik masa sebulan jugak kan nak dapat sample nieh..... hehe

k, sekian

5 comments

December 25, 2012 at 10:02 AM

wah bestnyaaaaaaaaaaaaaa ;)

December 25, 2012 at 3:52 PM

Lily pun ada terima juga minggu lepas..masih tak buka lagi.. :)

December 25, 2012 at 5:37 PM

hehe nisah xdapt la sample ni.
tapi nisah memang pakai librese..
sebab kelebarannya sesuai dgn nisah (^_~)

December 25, 2012 at 8:17 PM

untung ler, jimat bajet..
kite pun pakai jenama ni gak.. best!

December 26, 2012 at 5:26 PM

alin perbah try pantiliners librese dgn yg long overnight tu..tp yg warna purple tu alin tak selesa pkai sbb ter lalu besar..hihi

Post a Comment