^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

14 December 2012

Home » *aisha nak papa*

*aisha nak papa*

As salam,

Gambar tu adalah kejadian minggu lpas, Aisha cbuk pkaikan bedak kat Papa sblum msuk tido.....

Erm..... masuk malam tadi dah 2 malam Papa x de kat umah sebab outstation ke Johor sempena Promosi Kraf Malaysia kat Plaza Angsana. sian aku tengok Aisha, dia macam susah je nak tido. Bayangkan dah 2 malam ni dia tido pukul 2 pagi..... Aku dah terlelap lelap dah sementara tunggu dia tido sekali.....

Bila suruh tido dialog yang keluar dari dia adalah
"Aisha nak Papa" sambil buat muka sedih,
"mana Papa ni?"
"Mama, nape Papa balik lambat ni?"
Apa yang aku jawab adalah "Papa work sayang, nanti Papa balik ye"..... Last2 dah puas aku pujuk sambil dia guling2 depan tivi, akhirnya dia tertidur jugak..... Hehe

Esok Papa dah blik, alhamdulillah..... Moga perjalanan Papa dipermudahkan, ameen..... Tapi sblum tu, malam ni x tahulah Aisha tido pkul brape pulak kan, harap2 lah dia tido awal macam biasa.....

K, sekian





pssst: aku x dpt nak BW umah kengkawan, aku cuti 2 ari ni, next week aku jenguk umah kengkawan ye, thanx pada yg x lupa dtg sini, tunggu kunjungan balas dari aku ye.....


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

11 comments

December 14, 2012 at 7:50 AM

amin.. semoga selamat kembali

December 14, 2012 at 7:58 AM

Rindu papa la tu...

December 14, 2012 at 8:01 AM

alololo...cian aitha...

December 14, 2012 at 8:40 AM

hahahah...papa dah ade make up artis sendiri yeak heheeheh.....

budak2 kan masz mmg suke main bedak...

December 14, 2012 at 9:27 AM

rindunyer dia kat papa dia.. anak2 akak balik kampung seminggu tanpa ayahnyer tak heran langsung... n

December 14, 2012 at 9:30 AM

ala shian aisha. xpe, papa g kejap je tu. sabar ye. esok papa dah balik :)

December 14, 2012 at 9:50 AM

Sian Aisya rindu papa dier...

December 14, 2012 at 11:18 AM

alahai aisha,,xpe sok papa dah lek kan,hehehe sian die

December 14, 2012 at 2:55 PM

sian aisya.. rindu papa dia lah tuh~

Masz..
nanti emailkan nama, alamat dan no hp kat email sis eh.. nak pos hadiah FM tuh.. tunggu masz punye detail jer skrg nih.. nih email sis.. azuranafira@gmail.com

December 14, 2012 at 3:32 PM

alahai anak papa ye aisha.. lama jugak x jumpa ofkos dia rindu.. sabo yer dear..

December 15, 2012 at 12:20 AM

manje ngan papa yer.. rindu ngan papa...

Post a Comment