^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22 January 2013

Home » , , » *pening kepala tengok nombor*

*pening kepala tengok nombor*


as salam,

 x sempat lagi nak bercerita panjang lebar kat sini..... sebab kebizian yang melampau di tengah2 bulan..... karang ujung bulan nak kena update maklumat baru pulak..... kalu sume same jerk dari taun lepas x per, ni nak kena masukkan yang baru, tiap2 bulan ader jerk maklumat bertukar keluar masuk..... kalu sebelum ni aku dah ada pengalaman keje sekarag ni, cuma dulu aku jaga 1 projek jerk, tapi taun ni aku nak kena cover 4 projek yang memerlukan aku key-in beribu2 data setiap bulan..... ok aku tipu, setiap bulan aku kena key-in data 1,900 lebih jerk, tapi tu x campur yang dikatakan tahun ni akan ada tambahan 1,000 lagi data yang akan kena aku masukkan..... huhu

x derlah mengeluh sangat sebab keje ni sebulan sekali jerk, macam orang yang buat gaji tu kan..... tapi kalu salah key-in, memang masalah besar sebab ia melibatkan laporan ke peringkat kementerian..... inshaAllah akan aku buat demi tugas..... cume pening2 tengok nombor tu biasa lah kan, kalu pening ada isi ok jugak kan, upsssss tapi belum lagi pulak..... hehe

dah, x mor taip panjang2..... nanti bertambah pening pulak aku..... meh cuci mata tengok pic my model sepanjang hayat...... sape lagi, Aisha lah..... haha



senyum paksa di pagi hari.....


sebelum pi school, Mama paksa ambik gambo dulu.....


 hehe.....
dah, nak tengok nombor pulak.....

k, sekian


6 comments

January 22, 2013 at 8:41 AM

alamak.. pening yerk kalau melibatkan angkani...

January 22, 2013 at 8:52 AM

sian dia :)

January 22, 2013 at 9:24 AM

asha kira ok nk lagi org amik gambo sepoting gak tu ..klu fahim huh lelah mama nk layan manja die tu

January 22, 2013 at 9:28 AM

Kakak pun kerja hari-hari tengok nombor. Dah naik lali dah... nasib baik ada blog ada peluang buat ayat-ayat cinta ewahhh....:)

January 22, 2013 at 11:05 AM

hehehe.. comel aisha dengan uniform tadika dia.. kiut sgt~
rajin layan mama dia ajak posing..hehehehe

January 22, 2013 at 11:24 AM

huhuhu, i hate number...tolonggggggggggg

Post a Comment