^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

17 January 2013

Home » , » *hari untuk buat kunjungan balas*

*hari untuk buat kunjungan balas*


as salam, 

dah berhari hari aku x jenguk umah kengkawan kan..... so hari ni aku nak set..... kalu dah settle kerja aku n dah selamat emailkan maklumat tu kat orang yang meminta, maka time rehat nanti aku akan buat kunjungan balas ke umah kengkawan yang datang bertegur sapa kat blog aku nieh..... dah setel buat kunjungan balas, aku nak BW plak kat blog lain2 yang aku rasa best untuk aku jenguk..... hehe


so, jom mula keje dulu..... bismillah
~eh, ni bukan jari jemari aku tau, hehe~


k, sekian



pssst : ni pon entry auto publish tau..... hehe
pssst 1 : my dear Hubby x sihat, sok dia nak ke Cherating pulak berkursus, doakan moga dia cepat sembuh yerk kengkawan.....

6 comments

January 17, 2013 at 8:12 AM

singgah kejap

January 17, 2013 at 8:55 AM

Selamat menyelesaikan tugas mas..^^

January 17, 2013 at 9:05 AM

bestnyer tempat kursus..x nk join pergi ke kak..hehe

January 17, 2013 at 9:05 AM

bestnyer tempat kursus..x nk join pergi ke kak..hehe

January 17, 2013 at 10:57 AM

Kakak kalau mid month boleh rilex banyak mas. Tapi kalau awal dan akhir bulan hujung jari ni macam panas asyik tonyoh calculator aje.

So sekarang boleh bw bebanyak yg kakak suka.

Anonymous
January 17, 2013 at 3:55 PM

faham sangat tu... dn tq sebb selalu singgah ye

Post a Comment