^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

30 January 2013

Home » » *Anonymous Oh! Anonymous*

*Anonymous Oh! Anonymous*


as salam, 

ahah, sebabkan kebelakangan ni banyak sangat komen dari Anonymous yang berkunjung ke sini.... kekadang dengan bahasa yang ntah dari planet mana pon x dapat dipastikan..... maka bermula saat ini, aku akan buat ubah setting untuk komen aku dari terus 'Published' kepada 'Awaiting Moderation'.....

dengan cara ini, xder lah komen yang ntah hape2 tu terus terpublish dalam entry n mengotorkan blog aku ni kan..... sakit lah mata ni tengok berlambak2 Anonymous Anonymous Anonymous Anonymousdi mana2..... erm lepas ni aku je lah yang nak kena tengok Anonymous ni bagi komen kat dalam inbox aku sebelum didelete kan..... hehe

harap2 kengkawan x terkejut yerk dengan perubahan ni, erm agak2 ada yang perasan tak yerk?..... huhu, x per, mungkin mula2 ada yang terkomen 3 4 kali macam ari tu kan..... tapi lama2 nanti biasa lah kan..... kita sama2 belajar yerk, aku pon nak kena biasakan diri ini supaya x terkejut bila buka blog tiba2 xder orang komen..... ha! ngko..... xder orang baca blog aku ker?..... huhu

inshaa Allah, kita sama2 berubah ke arah kebaikkan yerk.....

k, sekian

5 comments

January 30, 2013 at 5:58 PM

kadang2 komen anon yg merapu yg tak best tuh...

January 30, 2013 at 9:22 PM

akak.. kalau yg anynomous tu akak letak as spam.. tu semua spam tu.. nanti pasni blogger akan automatik classified as spam..

January 30, 2013 at 10:56 PM

tulah kan.. kadang2 diorang promote ape2 ntah...

January 31, 2013 at 8:52 AM

emm biase la tu masz....kes jeles kot...lieya pun penah kene so lieya ubah setting pada yg ade akaun jek boleh komen...tuk anon tu lieya diasbled kan...haa baru le takde anon menyalak....kalo nak kene approval komen mcm mas buat ni lieya ni pemalas sikit hahahaaha

January 31, 2013 at 1:02 PM

BUI PUN BUAT MCM TU..KALAU ADA DR ANON TERUS BUI DELETE JER

Post a Comment