^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

10 February 2012

Home » , , » *Children Head Ribbon*

*Children Head Ribbon*

 salam jumaat,

ingta lagi x entry pasal aku nak buat handycraft last week.....
semalam aku dah dapat hasilnya.....
khas untuk anak dara aku.....

jom tengok hasilnya.....





TADA!!!!!
 eh, ini bukan anak dara aku hokeh.....
ini Dak Tim, officemate yang jadi mangsa aku ikat kepala dia.....
haha


 ha..... ini baru betul anak dara aku.....


 close up sikit.....
maaf yerk, x clear, maklumlah tangan gigil.....
hehe


so dalam masa seminggu.....
actually 1 hari jerk (semalam) aku siapkan headband nieh.....
aku gabungkan kain felt yang dah beli minggu lepas ngan reben lebih2 projek opis punya.....
tu pon puas aku selongkar kotak reben kat opis ni cari mana2 yang sesuai.....
last2 terpaksalah combine warna hijau ngan purple.....
hah janji jadik.....
n Aisha pon suka.....
haha

k, sekian


erm, dah time rehat nie.....
kain felt ada lebih lagik.....
nak buat ape yerk?.....

11 comments

February 10, 2012 at 12:29 PM

ri ni rehat lama kan??
buat la pape yang patut hehehe

February 10, 2012 at 12:45 PM

Salam,

Comel2...
Tp klau color pink lg comel...hikhikhik...

Rehat pjg tdo pun best gak...kekekek

February 10, 2012 at 1:09 PM

cantek.. lepas nih boleh lah buat tutorial cam ner nak buat head ribbon tuh..:)

February 10, 2012 at 1:10 PM

Kreatif juga mas ni..tgn berseni.. cantik...^^

February 10, 2012 at 1:42 PM

@MaryaYusof tu la kan.. sesuai la ngan gegel kan.. hehe lepas ni lah buat kaler pink laks..

tido.. hehe ok gak tu

February 10, 2012 at 1:42 PM

@|| NaFiRaa || thanx, hah tutorial.. insyaallah, tapi x reti buat la.. huhu

February 10, 2012 at 1:58 PM

leh pinjam sok

February 10, 2012 at 3:10 PM

@cheqna ape yg patut tu.. tido haha

February 10, 2012 at 3:10 PM

@LiLy @ MumMyQiStInA hehe, thanx

February 10, 2012 at 3:10 PM

@Siti Norhafizah erk!! hehe

February 12, 2012 at 10:07 PM

Bagus la mama ni..kreatif

Post a Comment