^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

29 February 2012

Home » , , , , , » *Gold Coast Morib Water Theme Park Resort, Kuala Langat, Selangor*

*Gold Coast Morib Water Theme Park Resort, Kuala Langat, Selangor*

salam hari rabu,

mesti ramai yang buat entry WW kan.....
tidak bagi aku.....
hari ni aku nak berkata-kata jugak.....
boleh kan.....
hehe

nak cerita hujung minggu lepas aku ke.....

*

*

*

*

*


atas urusan berkursus selama 3 hari.....
check in hari Jumaat n check out hari Ahad.....
walaupon berkursus, tapi tetap happening.....
walaupon sakit2 badan dek aktiviti panjat memanjat, tapi tetap seronok.....

sebab, lepas check out, kami (aku, hubby n Aisha) dapat main kat water theme park kat hotel nie.....
camaner boleh ada dorang?.....
ari ahad tu aku ajak hubby datang hotel (ala lebih kuang 2 jam perjalanan dari rumah kami) untuk ambik aku.....
x dapat menginap kat situ, dapat ajak dorang main air pon dah cukup bagus bagi aku.....

jom kenal dengan resort ni dulu.....

ini bilik dia..... aku dapat bilik double kat tingkat 3.....
stay dengan kawan opis Amy.....
ha, katil yang bersepah tu katil aku ler tu..... hehe
view dari bilik aku?... pantai ke?...  jalan ke?... hutan ke?...
nanti cerita erk.....


hah, ada tingkap kayu dalam bilik.....
kalau buka tingkap ni, akan terus ke bilik air.....
sebab apa ada tingkap?.....
mesti ada yang dah dapat agak kan..... hehe


kemudahan yang tersedia.....
wajib ada, kalau x..... mau mati kutu dok dalam bilik nieh.....


boleh relax kat luar bilik kalau nak hirup udara segar.....
tapi hati2, coz kekadang ada udara yang kurang enak terbau dari tempat ternakan ba** di kawasan berdekatan.....


dalam bilik air.....


TADA!!!!!
ingat tak tingkap yang aku bagitau kat atas tadi.....
inilah gunanya..... buka tingkap.....
boleh loncat terus masuk dalam jakuzi.....
haha


ada kipas n aircond kalau nak guna ikut keperluan.....


kat luar ada restoran atas air 'The Pier'


ada juga pentas untuk persembahan.....


ada tempat untuk beriadah atas pasir.....

dan

dan

dan

yang paling best.....

ada

ada

ada


water theme park.....


inilah view dari balkoni bilik aku.....

memang best main kat water theme park ni.....
maklumlah free kan....
opis bayar.....
haha

harga untuk menginap kat resort ni jangan tanya tau, coz aku datang sini atas tiket berkursus yang ditanggung sepenuhnya oleh office.....
tapi kalau nak masuk water theme park dia jerk pon boleh.....
bayaran masuk RM25.00 untuk dewasa, RM15.00 untuk kanak2.....
sewa pelampung RM10.00 + deposit RM10.00.....
sewa locker RM2.00.....

so, sesiapa berminat.....
boleh datang sini.....
sesi kami di water theme park?.....
nanti cerita erk.....
hehe

k, sekian

12 comments

February 29, 2012 at 8:16 AM

g honeymoon besh gak ni =)

February 29, 2012 at 8:41 AM

menarik laaa...lieya tertarik dgn theme park tu ....mesti budak2 suke...asik2 gi tiara ngan grand lexis....pergi sini pun okey gak nie...sure anak2 suke.....

February 29, 2012 at 8:49 AM

nmpk cm best! bleh terjah ni

February 29, 2012 at 9:15 AM

macam best je water theme park dia...range harge untuk bilik ok x?

February 29, 2012 at 9:32 AM

nureen pon jarang WW..
perghhh.........
bestnya watertheme park dia.. nak pegi jgk...
bilik pon cantik selesa amat :)

February 29, 2012 at 9:45 AM

x sangka plak ada theme park kat situ...

February 29, 2012 at 10:37 AM

memang antara tempat yang nak dipergi tahun ini... bawak anak2 tidur sini bestnyer...

February 29, 2012 at 11:18 AM

perghhhhhh mewah gile bilik dia....murah la masuk theme park ni.seronok >_< mahu p

February 29, 2012 at 6:04 PM

cam best je ni..tp xda ank la pula..theme park klau da ank syok ler melayan kan...:)

February 29, 2012 at 6:10 PM

mcm best je hari ahad tu kn. tp kat Jb pn best jgk sbb ahad tu dpt jumpa 1 lg insan yg menjengah ke bumi Allah =)

March 1, 2012 at 8:13 AM

tenks info masz.. tetiba rasa xcited lak nak g bercuti kat sini.. tahun nih bajet merundum nak g jauh2.. dpt bercuti sini pun dah best dah..

March 1, 2012 at 8:13 AM

tenks info masz.. tetiba rasa xcited lak nak g bercuti kat sini.. tahun nih bajet merundum nak g jauh2.. dpt bercuti sini pun dah best dah..

Post a Comment