^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

20 February 2012

Home » , , , , » *Alhamdulillah*

*Alhamdulillah*

salam,

hari ini aku dah kembali bertugas semula di KL setelah 1 minggu outstation.....
alhamdulillah.....
semuanya berjalan lancar.....
seronok betul outstation, tapi letih jangan cakap lah kan.....
menanggung rindu lagi kan, chewahhh..... haha

erm, sorry la pada kengkawan yang jenguk ke sini, tapi tiada kunjungan balas dari aku.....
mana yang aku sempat jengah, aku jengah time outstation ritu, tapi x boleh nak tinggal komen coz online guna HP jerk kan..... slow sikit..... hehe

so, insyaallah start hari ini, aku akan jengok rumah kengkawan semula seperti sediakala.....
tunggu lunch nanti yerk.....
dah, nak mula karang report outstation lak nieh.....

k, sekian


9 comments

February 20, 2012 at 9:15 AM

selamat mengarang la =)

February 20, 2012 at 9:33 AM

selamat kembali..^^

February 20, 2012 at 9:49 AM

mesti seronok hati kan dah balik ...kalotak, dok teringat jek org tersayang kat umah...

ape2 pun selamat mengarang report kikiki....

February 20, 2012 at 11:11 AM

dh lepas rindu ke mas..? hehee..slmt kembali berbelog..

February 20, 2012 at 12:13 PM

sllamat kembali berblog... gombo outstation x der ke?

February 20, 2012 at 1:24 PM

hehe dah balik ye? anak yg tlebih rindu ke bapak? ekeke

February 20, 2012 at 1:37 PM

he he he... x cuti plk? ;p

February 20, 2012 at 7:46 PM

plg rindu mesti pd si anak kan..hehe~

February 21, 2012 at 12:26 AM

alhamdulillah..smoga sihat2 saje yerr

Post a Comment