^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

03 August 2010

Home » » *Ku tunggu hari esok*

*Ku tunggu hari esok*

esok??
apa ada pada hari esok??
hehe, nak kena jawab nie..


insyaallah, sok last day aku pose qada'..
n sok jugak my parent akan datang ke KL dr kampung nuun jauh dari Kota Tinggi, Johor..
swonok gilerzzzzzz.. uit!! siap berapi lagik.. hehe
kenape??
coz adik bongsu aku konvo ari khamis nie..
so, my parent dtg Kl..
aku leh arr jumpe diorg.. wlopon x sume siblings dpt datang.. tapi..
dapat mak ngan abah datang pon dah cukup best..
lame x jumpe..


so, sempena my parent datang KL nie..
aku mbik cuti 2 ari skali gus.. pastu sambung plak ari sabtu n ahad..
hehe best nyer cuti lelame.. mak ngan abah pon ader..
leh layan aisha kat umah..
best best..


x sabo lak tunggu sok..
my parent dijangka smpai KL tgh mlm coz adik aku keje sok..
tapi x per..
akan ku tunggu hari esok..
mak n abah datang..
jgn lupe pose qada'..
hehe


semoga semuanya berjalan lancar..
insyaallah



4 comments

August 3, 2010 at 5:52 PM

bestnya parents nk dtg rumah..cuti sakan boleh luangkan masa dgn family

August 4, 2010 at 7:57 AM

besh nye......n3 nie ceria jew...nape lylie rase mcm sedey ek....adus...emosi terganggu nie...nyway...selamat bercuti.....

August 4, 2010 at 12:48 PM

nieda ;

yup!! ni je la time nak luangkan mase ngan family

August 4, 2010 at 12:52 PM

lylie ;

ala dik, jangan ler cenggitu.. sebulan jerk lagi kita nak bermesra.. pastu x boley da.. opsss

Post a Comment