^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

13 August 2010

Home » » *Apa dalam fikiran sekarang nie??*

*Apa dalam fikiran sekarang nie??*

.....13 Ogos 2010..... 3 Ramadhan 1431..... Jumaat.....

masuk ari ni, insyaallah da masuk 3 ari.. aper yang ader dalam fikiran skrang ni yerk??..... ptang ni nak buka ape?..... nanti balik keje jalan jem x?..... malam nie nak tarawih kat masjid mane plak?..... atau yang lebih advance lagi..... baju raya tak beli lagi la.... nanti raya nak ambik cuti brape ari agaknye..... nak raya umah mertua, nak pakai baju yang mane yerk..... nak balik kampung nanti nak bawak sebinier ape untuk mak..... kuih raya nak tempah kat kawan opis ke atau nak beli kat kedai jer.....


hehe, macam2 dah yang ader dlm fikiran nie pasal bulan ramadhan n syawal yang akan menjelang..... kat opis aku ni, dah cbuk suroh bukak lagu raya..... konon wat semangat nak keje..... hehe boleh ker?..... kakak kerani pulak dah tampal jadual cuti untuk raya nanti untuk ditanda oleh tuan punye badan..... tp setakat ni belum ade staff yang tanda lagi kecuali tuan punye kertas.....


hm, dalam fikiran aku sekarang tengah berkira-kira nak buatkan baju raya aisha..... ekceli bukan baju raya, tapi lebih kepada baju nak pi jenjalan..... kain dah ade dah..... tinggal nak pilih pattern baju macamane nak buat..... ingat nak suroh kak long jahit jerk..... kalu tempah kedai, sure mahal yang amat..... kalu ngan kak long, boley la mintak diskaun..... kuikuikui
so, kat sini adalah beberapa design dress yang aku search kat tenet yang aku tengah berkira2 nak jadikkan sebagai baju aisha..... sume design dress n lengan pendek..... haha, agak2 yang mane ok yerk?.....
(a)
(b)
(c)
(d)
(e)

aku rasa cam nak pilih design (b) tapi koler dia besar sgt..... isk cam x brape sopan lak ngan anak dara aku tu..... tapi comel design dia..... aku suke baju kembang2 nie, ingat nak tambah smoke kat depan atas pinggang.. tapi cantik ker..... kain yang aku ader tu bercorak bunga2, sesuai ker nak buat design cam tu.. isk, tengah berkira2 lagik nie.....

k, sekian


3 comments

August 13, 2010 at 1:51 PM

b db c lawa mas...wt yg tu..mesti cute sgt asya nnt

August 13, 2010 at 2:50 PM

fieza79:

hm.. thanx for idea.. kalu anak dara u pkai pon ok per..

August 13, 2010 at 3:52 PM

comel...klu anak dara zai pakai mesti meriah...hehehe

Post a Comment