^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

26 August 2010

Home » » *Baru aku perasan, korang perasan tak?*

*Baru aku perasan, korang perasan tak?*

haihaihai,
petang sudah, ujan la kat sini.....
hehe ari ni x mor crite pasal makanan..... cuma nak kongsi sikit pasal si tecik aisha..... aku ni kalu crite pasal makanan, tiap2 ari makanan kan..... kalu crite pasal kreta, tiap2 ari kreta kan..... kalu crite pasal aisha, tiap2 ari aisha kan..... tapi crite aisha wajib sekali sehari, kalu x buat crite pasal dia pon, letak pic pon jadil la kan..... hehe, maklumla anak sorang baru, nnti kalu dah bertambah, harusla bertukar ganti kan? kan? kan?
so, x mor bebel pepanjang..... cuma baru aku perasan yang menan si tecik aisha banyak yang kaler kuning, korang perasan x?, hehe ader yang perasan ker..... sampai hubby pon perasan jugak yang tiap kali nak beli mainan aisha, musti kami akan pegang yang kaler kuning, aku pon pelik..... tak caye..... see da piccas below.....
1st mainan aisha yang kami beli, tu dah memang kaler kuning, x der pilihan lain dah..

Dalam banyak2 bola kat carefour tu, bola kaler kuning la yang kami mbik untuk aisha..


Helikopter beli kat R&R Ayer Keroh, on da way balik dr kampung aku, kaler kuning jugak..


Ini adiah ms family day opis aku kat Janda Baik, Pahang bln 5 yang lpas, aku x pilih pon, but still dpt kaler kuning..



ha, ni da latest gadget yang kami bli untuk aisha, ingat lagi x Lancer kuning untuk aisha .....

so, kami berazam, lepas ni kalu boleh x mor dah beli menan kaler kuning untuk si tecik aisha, nanti x berkembang plak la minda aisha, asih tgok kaler kuning jerk kan..... wlopon kebanyakkan menan kanak berwarna warni, tapi x tau nape mate ni ttap tgok kuning tu menawan..... hehe

insyaallah, lepas ni x mor dah beli yang kaler kuning, tapi..... isk ntah la
k, sekian

2 comments

August 26, 2010 at 2:57 PM

takpe la masz, sekurang2nye benda lain warna selain kuning..

contoh cam crocs die tu warna merah...(sebenarnye peminat warna kuning..hihihi..)

August 26, 2010 at 4:32 PM

@ dilla ady

hikhik.....

Post a Comment