^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

30 September 2013

Home » , , » *earning nuffnang tetiba jadi RM0.00*

*earning nuffnang tetiba jadi RM0.00*


as salam,


alamak..... 
cher tengok pic kat bawah.....



huhu, dah kosong dah kan acc nuffnang aku.....
aku ada lah klik klik beberapa button kat akaun nuff aku tu.....
tetiba cek cek semula dah jadi RM0.00 kat total earnings tu.....

aku try godeh2 lagi, refresh banyak2 kali tapi still gitu jugak.....
owh, bila di ingat2 semula, rupa2nya aku dah cash out dah amount yang lima angka tu.....
patut arr jadi kosong.....
hihi

alhamdulillah, rezeki dari Allah.....
terima kasih nuffnang bagi aku merasa cash out untuk kali ke dua.....
berapa amoun lima angka tu.....
hehe, 5 angka tu belum diletak titik untuk sen lagi, lepas letak dah jadi 3 angka jerk.....
apa2 pon syukur.....
sekarang ni still ada 4 CPUV yang tengah on going.....
bertahan lama ke tidak ker, x kisah lah.....
janji ada kan.....

so sekarang ni tunggu 30 hari dari tarikh hujung bulan (hari ni lah kan) untuk cek sampai.....
maknanya hujung bulan 10 kan.....
setia menanti.....

k, sekian

5 comments

September 30, 2013 at 8:53 AM

Mas ni buat kakak suspen aje tau hihi... dah cash-out mestilah kosong hihi... ingat hilang ke manalah tadi. Syukurlah... kumpul lagi lepas ini:)

September 30, 2013 at 8:54 AM

bestnya cek nak sampai

September 30, 2013 at 10:25 AM

BUAT SUSPEN JE..ingat hilang td duit akak...alhamdulillah...

September 30, 2013 at 10:37 AM

ehem... bleh la belanja kami nnt ;-)

September 30, 2013 at 12:15 PM

wahhh.. masyuk ler tuh~
tahniah2~

Post a Comment