^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

26 September 2013

Home » *assembly*

*assembly*


as salam,




ari ni ada perhimpunan jabatan.....
attire baju batik ler kita, kata hari khamis kan.....

sedikit bizi sebab nak setelkan urusan set up aktiviti demonstrasi pembuatan produk kraf n kursus pemantapan usahawan sempena promosi yang akan diadakan kat opis aku nie start esok.....

so, kalu aku x berkunjung balas ke umah kengkawan, jangan marah yerk.....
ada masa nanti aku pi.....
jangan risau, aku tetap akan pi umah kengkawan walau lewat 3 4 ari, still baca entry kengkawan yang tertunggak aku x baca..... hihi
tunggu yerrr.....

k, sekian





iklan

8 comments

September 26, 2013 at 8:56 AM

mesti ada mcm2 jenis batik yg di pakai kn ;-)

September 26, 2013 at 9:06 AM

hari batik kan

September 26, 2013 at 9:07 AM

hari batik kan

September 26, 2013 at 9:14 AM

Ok

September 26, 2013 at 9:25 AM

Bestnya pakai baju batik.. dah lama x beli kain jenis mcmtu hihihi

September 26, 2013 at 1:48 PM

bestnye berbatik setiap jumaat. entah bile saya boleh join ye.. hehe

September 26, 2013 at 3:25 PM

sonok keje gomen~ boleh pakai baju batik.. hehehe

September 27, 2013 at 7:39 AM

Wlu private tp kami pun ada assembly gak, stp selasa .tp idokler berbaju batik..hee..

Post a Comment