^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

09 June 2012

Home » , , » *cukuplah sebulan...*

*cukuplah sebulan...*

salam, 


 tu lah kan.... penangan tengok header kengkawan sume cantik2 belaka..... nak buat canggih2 aku x tahu..... nak suruh kengkawan buatkan aku malu..... hak hak haktuih, malu la sangat..... ye lah, aku kan pemalu orangnya..... sapa yang dah jumpa aku akan cakap aku ni pemalu..... ;P

maka di hari jumaat semalam, aku ambik berkat untuk godeh2 photoshop, cuba buat header lain..... crop sana, tampal sini, tukar sana, copy sini, type sana, kaler sini.....

maka

v

v

v

v

v

v

header sebelum ini yang aku tukar masa birthday aku last month


ehem ehem
nampaknya hajat untuk kekal lama dengan header tu x kesampaian.....
cukuplah sebulan.....

ianya

telah pon bertukar kepada 

v

v

v

v

v

v

v

macam header kat atas tu lah kan.....
hehe


ada sesapa yang perasan ke semalam?.....
hi hi gedik
 
p/s : ada yang tanya camaner nak buat header tu saiz penuh..... senang jerk.....
masa buat header tu kena tengok saiz pixel blog kita berapa....
nak tengok pixel blog kita camaner..... klik ^template^ ^customise^ ^adjust widths^
ambik yang saiz *entire blog*
so time buat header tu, buat la saiz entire blog kali tinggi (i.e : 1000 px lebar X 200 px tinggi)
faham x yerk? kalu x paham nanti aku buat full tutor ngan ada gambo sekali, tapi x janji k sebab aku x reti buat tutor, hehe.....

dah, nak siap2 pi kenduri n jenjalan kat PD.....
insyaallah
 
k, sekian

8 comments

June 9, 2012 at 8:18 AM

cantik dan kreatif maz buat ..
tapi digangu kecantikannya dgn background blog maz nie .. bubbles kan , macam x nampak sgt header tuu .. kalau maz boleh cari background yg lain lebih menyerlah header tuu ..

sorry dik akk bg pandangan akk je .. anyway just nice je header tuu ngan tempelete kan ;)

June 9, 2012 at 11:29 AM

Cantik Header tu Mas...
Header lily tu pun dah lama tak tukar2 lagi..koz software photoshop hubby tak install lagi..koz hari tu komp kena format..ada virus...

June 9, 2012 at 12:10 PM

Cantik header baru. Kreatifnya :D hee

June 9, 2012 at 7:39 PM

cantikkk.. sweet je 3beranak.. :)

June 10, 2012 at 9:55 AM

kreatifffff.. lawa je takyah suruh2 org buatkan dah..hihi

June 11, 2012 at 8:25 AM

akak alynn suka header nie..canteekk..akak buat n3 utk tutor utk create header dari A pai Z..hikhik..

June 11, 2012 at 10:26 AM

rajinnye awak! kita guna gamba yg dh sedia ade je. tinggal replace gambar yg baru je (malas dan x reti nk buat header ni!)

(kem slm kt madi ye. ckp dgn dia ct yg dulu kt corporate comm. tp xtau la dia kenal lg ke x..hehe)

June 11, 2012 at 11:10 AM

cantik header baru.. sy pun x reti nk buat sndri.. hehe..

Post a Comment