^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22 May 2013

Home » *dapat hadiah perfume dari Enchanteur contest*

*dapat hadiah perfume dari Enchanteur contest*


as salam,


erm, ntah bila aku join contest ni yerk..... bulan lepas kut..... ker bulan 3 lepas, yang penting awal tahun ni la..... ala contest senang jerk.....

contest 'What Kind Of Romantic Are You' hanya like n klik perfume yang menggambarkan diri kita..... aku memang minat dengan perfume Enchanteur especially yang Charming  ni sejak sekolah menengah dulu, murah pon yer kan..... selain dari perfume Enchanteur ni, aku akan spare perfume lain dari kolesi kat SINI untuk aku guna di waktu kat opis atau ke mana sahaja aku pergi, senang simpan dalam handbag sebab kecik.....




surat dari pihak penganjur contest..... mengatakan aku antara 5000 peserta pertama yang join contest tu.....




hadiah yang diperolehi.....
EDT Enchanteur yang cute dengan haruman Beautiful 1.8ml dan diskaun RM2 dari Watson.....

erm, alhamdulillah, kecil comel lote jerk hadiah nyer kan..... so, harus aku simpan jerk perfume tu sebab cumel..... hehe
tak sangka, dengan klik2 jerk, boleh dapat hadiah.....

setakat ni, contest yang senang2 jerk la aku join, yang klik2, yang like2, yang share2 jerk..... x mampu lagi nak join yang canggih2 nak kena upload gambo, nak kena raih undi x mampu lagik, mak takut nyah..... huhu
aku tabik la pada kengkawan yang rajin menjoinkan diri dalam contest2 yang macam tu, you are my idol.....

k, sekian