^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

19 October 2011

Home » , , , » *Pada Zaman Dahulu - selepas Upin Ipin*

*Pada Zaman Dahulu - selepas Upin Ipin*

x der n3 WW hari ini yerk kengkawan.....


Les’ Copaque bakal muncul dengan siri animasi terbaru yang lebih menarik dan berkualiti tinggi berbanding siri animasi Upin & Ipin sebelum ini.

OHBULAN! difahamkan “Pada Zaman Dahulu” merupakan siri animasi kedua yang dihasilkan oleh Les’ Copaque Production Sdn. Bhd. selepas kejayaan siri Upin dan Ipin. Siri ini mempunyai 12 episod untuk ditonton dan ini bakal menjadi sebuah lagi produk yang akan membawa nama Malaysia di persada dunia.
Ia menjadikan kisah Sang Kancil sebagai medium hiburan dan pengajaran. Maka tidak hairanlah siri ini sangat sesuai di dalam menyampaikan mesej kepada kanak-kanak terutamanya dengan cara yang mudah dan menghiburkan.

Siri ini memaparkan tentang Aris dan Ara yang tinggal di kampung bersama Aki dan Wan. Terlalu biasa tinggal di bandar menyebabkan mereka sukar untuk membiasakan diri di kampung. Seperti kanak-kanak lain, Aris dan Ara juga nakal dan sering terlibat dengan masalah. Dari situ Aki cuba mendekati cucu-cucunya itu dengan bercerita kisah-kisah Sang Kancil agar mereka belajar dari kesilapan.

Untuk mengikuti perkembangan lanjut mengenai siri animasi yang akan di tayangkan di saluran Al-Hijrah ini, anda boleh melawat laman Facebook “Pada Zaman Dahulu” atau terus ke laman rasmi siri ini di PadaZamanDahulu.com sekarang.

Layankan sedikit preview dari siri ini selepas ini!


 sumber : Oh!Bulan

p/s : boleh layan ngan my lil Aisha.....
hehe


8 comments

October 19, 2011 at 8:17 AM

wah ye ke?...upin & ipin tu bukan kate anak2 lieya, lieya pun suke layan hahaahah...citer baru ni pun sure best.....tak sabar lak tgu tayangannyer....

October 19, 2011 at 8:26 AM

kartun2 les copaque ni cantik2..upin ipin tu dha jadi fenomena dah.. yg ni mesti best jugak,mcm boboiboy jugak =)

October 19, 2011 at 8:30 AM

cheqna layan upin ipin gitu2 je...
hehehehe

October 19, 2011 at 8:44 AM

comel je katun dia..boleh layan nie...

October 19, 2011 at 9:03 AM

maz ni dh mcm ahli les copaque dh ni..sy baru th ms baca n3 ni..hehe..emmm..mest lg best kan

October 19, 2011 at 9:17 AM

tak sabar nk tgk!

October 19, 2011 at 9:39 AM

mcm best lah kartun ni! upin ipin pon dh best..darwisy 1 hari ntah bape kali layan upin ipin..

October 19, 2011 at 10:10 AM

musti tgk :)

Post a Comment